ضرورت و اهمیت تبلیغ از راه اینترنت (قسمت دوم) (تبلیغ از راه اینترنت)
28 بازدید
محل نشر: نشریه نامه جامعه شماره 18
نقش: نویسنده
وضعیت چاپ : چاپ شده
نحوه تهیه : فردی
زبان : فارسی
گفتیم: معارف اسلام و مسایل دینی از مهم­ترین چیزهایی است که باید حجم وسیعی از تبلیغات را به خود اختصاص دهد و این بر عهده­ ی آشنایان با معارف اسلام و انقلاب است که فردگونه یا جمعی به زبان های مختلف دنیا، از طریق آسان­ترین و وسیع ترین ابزار اطلاع رسانی ﴿ اینترنت﴾ اقدام به تبلیغ کنند. این وسیله برای خواهران که امکان سفر برای آنان کمتر است، کاربرد بیشتری دارد. اکتفا به ابزارهای سنتی و باقی ماندن در همان محدوده، ما را منزوی و بی مخاطب خواهد کرد. تبلیغ از راه اینترنت از محدوده زمان و مکان خارج ­شده و در سراسر دنیا به طور شبانه روزی در معرض استفاده قرار دارد. و نيز گفتیم که حجم، تنوع و تکرار اطلاعات مفید در اینترنت بسیار مؤثر است. هرچه آمار سایت های اسلامی و مفید بالا باشد، احتمال دستیابی و قرارگرفتن کاربران و جستجوگران در حلقه های پیوسته آن ها بیشتر خواهد بود. همچنين گفتیم که سطح تبليغات فرهنگي، عقیدتی و مذهبی با گرایش­های گوناگون در اینترنت بسیار گسترده است و مذاهب و ادیان اختراعی جدید که توسط سودجویان در حال ابداع است، از راه اینترنت نا آگاهان را جذب می­کند. حجم تبلیغ، هنر بلاغت، استحکام بیان و بهره­ وری از فنون مربوط از جمله عواملی است که توفیق یک عقیده و فکر را در جذب سایرین به دنبال دارد. بیشترین تبلیغات از سوی غول های سرمایه داری و دولت های مستکبر و زورمدار چون آمریکا و صهیونیسم جهانی است که برای کنترل فرهنگ و سیاست و اقتصاد به نفع خود و جذب سرمایه ها و بلعیدن دنیا تلاش ­کرده و نسبت به افکار، ملیت و جغرافیای سیاسی کاربران حساسیت دارند.
آدرس اینترنتی